Back on track! --> South America - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Sanne Bongers - WaarBenJij.nu Back on track! --> South America - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Sanne Bongers - WaarBenJij.nu

Back on track! --> South America

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sanne

25 September 2008 | Brazilië, São Paulo

Ja ja, het kon ook niet anders, ik ben er weer van tussen :)

Gisteren met Marly samen om 15.00 uur van Brussel naar Zurich gevlogen, ons daar ruim 6 uur vermaakt met niet zo veel. Toen om 22.40 uur een ruim 12 uur durende vlucht naar de eindbestemming Sao Paulo, waar we (met 5 uur tijdsverschil, hier vroeger dan bij jullie) om 6.00 uur lokale tijd zijn geland.

Op eigen kracht met half spaans, bij elkaar gesprokkeld portugees met de bus en metro bij ons logeeradres aangekomen. We zijn via Couch Surfing bij een Braziliaans koppel, erg aardige mensen! Zijn al even de stad in geweest, echt veel zwervers, redelijk veel politie en al wat waarschuwingen van ons gastgezin meegekregen, dus we zijn op onze hoede!

Het is heerlijk 23 graden, tshirt weer: we love it!

Nou weten jullie allemaal dat we hier veilig zitten, dus ciao ciao voor nou.

  • 26 September 2008 - 05:54

    Inge:

    Zussie & Marly,

    Heel veel plezier! Geniet ervan en ik ben benieuwd naar jullie verhalen :)

    Love Ing

  • 26 September 2008 - 06:50

    Tia Maria, Tio Carli:

    Hoi Sanne,
    Goed te horen dat je veilig bent aangekomen. Wij wensen je veel plezier en hopen dat je van allerlei mooie dingen mag zien en beleven. Groetjes en een dikke kus

  • 26 September 2008 - 06:53

    Kim:

    hey girls,

    Op naar een nieuw avontuur...
    In spanning wacht ik je verhalen af!
    Pas goed op jezelf en doe voorzichtig chica!

    Love ya xxx

  • 26 September 2008 - 07:14

    Jos:

    Heel veel plezier! :)

  • 26 September 2008 - 08:37

    Tante Ans:

    Fijn om weer alles mee te kunnen maken met jouw verhalen.
    Veel plezier enz. enz.

  • 26 September 2008 - 08:54

    Monique:

    Heeel veel plezier, geniet er van!! ben weer benieuwd naar alle verhalen:)

    Liefs Monique

  • 26 September 2008 - 09:01

    Monique:

    Heeel veel plezier, geniet er van!! ben weer benieuwd naar alle verhalen:)

    Liefs Monique

  • 26 September 2008 - 09:06

    VV:

    Veel plezier Sanne, we horen de verhalen wel:)

  • 26 September 2008 - 09:32

    Tippie:

    Ontzettend veel plezier en geniet ervan

    Kus Paul

  • 26 September 2008 - 09:36

    Je Zusje:

    Heej San...

    Meteen een berichtje:D Wat leuk!!! Doe je voorzichtig? Ik wil wel een zus terug!!!

    Geniet ervan meis!!

    Veel iefs je zusje

  • 26 September 2008 - 11:39

    Guusje:

    Fijn, ik zal aan jullie denken, terwijl ik in zandvoort loop uit te waaien.

    Groetjes Guusje en geef ook de groetjes aan marly

  • 26 September 2008 - 13:36

    Sven:

    Vette shit!
    ik ben benieuwd!!

    x

  • 26 September 2008 - 16:31

    Mieke:

    Hai Meisje,

    Fijn om zo snel al wat van je te horen! Wat een uitvinding he, internet :)..
    Maar gelukkig is de reis goed gegaan! Doe voorzichtig en geniet er van!

    Liefs Mieke

  • 26 September 2008 - 19:54

    Arie:

    Goed begin is het halve werk. Even aclimatiseren en dan dat grootse zuid amerika verkennen. Knap en avontuurlijk. Have fun !!

  • 26 September 2008 - 22:00

    Gaabs:

    Hey lekker ding!! Doe je voorzichtig daar??? Super veel plezier en ik mis je nu al!! Eerste week werken zit er op, ben totaal verrot en het is stil zonder jou, snik, snik... Maar goed, we moeten door... Dramatisch! haha! Love ya lady en have some fun!!!

    Dikke kus!

  • 27 September 2008 - 08:28

    Arjen:

    Eej Sanne,

    Nog een keer veel plezier daar!


  • 27 September 2008 - 11:38

    Annet:

    Ik heb je sms je ontvangen, jij de mijne ook?Ik ben hier niet zeker van. Ik was wel blij met je sms je.Veel liefs jouw trotse mama.x.

  • 27 September 2008 - 19:32

    Betty:

    Hey lieverd,

    Ik zag ook net je mailtje. Ik stuur je morgen iig een berichtje terug. Deze week heb ik echt extreem veel Sligro-uren gehad. Maar vertel ik nog.
    Veel plezier, en wees voorzichtig met al die drugsdealers daar!!

    Liefs en kusje mij

  • 30 September 2008 - 14:36

    Linda:

    Hey Sanneke,

    Heel veel plezier daar en doe voorzichtig!
    Liefs Linda vd B

  • 01 Oktober 2008 - 09:18

    Luuk W:

    Heej Sanne,

    Heel veel plezier nog daar en we lezen al je mooie verhalen dadelijk wel weer. Tot in Engeland, haha.

    Grtz Luuk

  • 01 Oktober 2008 - 14:40

    Willeke:

    Ha Sanne,

    Geniet ook weer van dit mooie avontuur. Hopelijk mogen wij dan weer mee genieten van je mooie verhalen.

    Liefs Willeke.

  • 08 Oktober 2008 - 07:00

    Jan:

    Hey Sanne, enjoy your time in S-America. I hope you can give me some good recommendations when I will be there in january. I will start in Chile and then I´ll see how to move on.
    Hope to see you again!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Backpacken door Zuid Amerika!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 98228

Voorgaande reizen:

02 Juli 2011 - 22 Juli 2011

India

25 September 2008 - 08 Maart 2009

Backpacken door Zuid Amerika

23 Oktober 2007 - 18 April 2008

Backpacken door Azië

11 Juli 2007 - 02 Augustus 2007

Vrijwilligerswerk Mongolë

04 Januari 2007 - 30 Juni 2007

Afstudeerstage Barcelona

Landen bezocht: