Here we go again! - Reisverslag uit Dinther, Nederland van Sanne Bongers - WaarBenJij.nu Here we go again! - Reisverslag uit Dinther, Nederland van Sanne Bongers - WaarBenJij.nu

Here we go again!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sanne

24 December 2006 | Nederland, Dinther

Nou daar gaan we weer dus, last minute toch nog een afstudeerplek weten te regelen... Van 8 januari tot en met 29 juni 2007 ga ik mijn afstudeerstage doen op het hoofdkantoor van Luxury Lifestyle Hotels & Resorts in Barcelona. Ik vertrek 4 januari en vlieg dan om 14.30. Nu dus nog snel even alle formaliteiten regelen en nog even genieten van de feestdagen natuurlijk.
Ik ga stagelopen op de marketing afdeling en moet veel samenwerken met sales, reservations en web design. Hopelijk dus weer een super avontuur! (kan ik meteen mijn Spanish skills verbeteren). Ik ga wonen in het oude centrum van Barcelona, valkbij de ramblas, plaza de catalunya en de haven/ het strand. Het adres is:
Carrer Mirallers 7
08003 Barcelona
Catalunya, Espanya

  • 24 December 2006 - 09:07

    Kim:

    hey spanish babe,

    DAMN... wat geweldig voor jou! Ik ben blij dat we dinsdag samen een gezellig en knus dagje hebben want die twee weken zijn zo voorbij :( dat word weer even slikken!
    Lieverd gefeliciteerd ik ben heel blij :) voor je hopelijk krijg je net zo'n supertijd als in aruba want dat verdien je!

    In mijn voorjaarsvakantie kom ik naar je toe! :) Nu staat het zwart op wit haha!

    Love you babe,

    Dikke kus

  • 24 December 2006 - 15:10

    Mieke:

    Heej Meisje!

    Ik ben echt heel blij voor jou dat het is gelukt! Echt mooi dat je bent aangenomen!
    Jammer dat je alleen alweer zo snel weg bent! Maar ik zie je voor die tijd zeker nog!
    Geniet ervan Meis!

    Liefs Mieke

  • 24 December 2006 - 15:21

    Betty:

    Hey girl,

    Ik vond het gister erg gezellig!! :) Hoop dat we nog een paar van zo'n avondjes krijgen voordat je weggaat. Iig wordt oud op nieuw een groot feest!! :) En opzoeken kom ik je zeker!
    1000 Veel succes en geniet ervan!!

    Kusje mij

  • 24 December 2006 - 16:13

    Je Zusje:

    Hej San,
    Echt ze relaxed man dat je nog weg kan! Ik ben echt heel vlij voor jou!
    Ik zal je wel missen want nu ben ik dadelijk hete enigste kind thuis!!
    Heel veel succes!
    Kusjes je zusje

  • 25 December 2006 - 12:38

    Loeske:

    Heeey Sanne!!
    Nou jeetje dat is al snel zeg. wist niet dat je bezig was al met een nieuwe stage maar wel super gaaf joh! en super leuk voor je. Ben erg benieuwd naar je verhalen daar en hoop dat je het net zo leuk gaat vinden daar als in Aruba, Misschien zie ik je voor die tijd nog en anders super veel plezier alvast!!
    Liefs Loeske

  • 26 December 2006 - 19:38

    Inge En Jasper:

    Hallo lieverd,

    Ook vanuit Zwitserland denken we aan jou! Echt helemaal geweldig dat je toch nog weg kunt! Jasper's reactie was: Nu moet ik iemand anders zoeken voor mijn interieur te verzorgen :) Dit was natuurlijk een grap alla Jasper.

    Nu je in ieder geval dichter bij huis blijft kunnen we een aantal keren langskomen in de weekenden ofzo! Lotte en ik zouden ook een keer lekker samen kunnen komen, zodat we nog een zusterweekend kunnen houden in Barcelano (hoe gaaf)...

    Tot over een paar dagen.

    Liefs Jasper en Inge

  • 26 December 2006 - 22:02

    Marjolein:

    Ha Sanne,

    Moeten we jou alweer voor een tijdje missen. Geniet er lekker van. Ik zal je site bij houden.

    Liefs Lein

  • 27 December 2006 - 12:37

    Christiaan BV:

    Hey dushi,
    Helemaal top, als mijn internet verbinding het toelaat ga ik je volgen vanuit Ghana... Heel veel plezier en als we terug zijn is het wel weer een keer tijd voor een reunie;-)
    Un sunchi gordo,
    Chris

  • 30 December 2006 - 19:06

    Lexie From Aruba:

    Heey Sanne,

    Heel veel plezier in Barcelona. Ik zal af en toe aan je denken als ik aan m'n cocktailtje zit bij het Pirates Nest. Misschien zien we elkaar nog wel eens een keertje terug in Barcelona of op Aruba ;).

    xxxjes Alex

  • 01 Januari 2007 - 13:28

    Nicole:

    heej sanne! nogmaals heel veel plezier (en succes) in barca! En we komen je zeker opzoeken.

    Liefs, Nicole

    (ps. thnx again voor t slapen ;))

  • 02 Januari 2007 - 21:34

    Annemarie BV:

    heee Sanne, gelukkig nieuwjaar nog! en dat je veel geluk mag hebben in barca. ben wel jalours op je hoor..ben nld nu ook wel een btje zat met die regen enzo.. maar ik wens je heeeel veel succes met je stage en ga je verhalen volgen! have fun!xxx annemarie

  • 03 Januari 2007 - 14:08

    Willeke:

    Ha Sanne,

    heel erg veel plezier in Barcelona. Veel succes met je stage en Maarten en ik komen een keer langs als het goed is. Kunnen we mooi zien hoe jij zit daar!!
    Tot snel, liefs Willeke.

  • 04 Januari 2007 - 15:11

    Guusje:

    Hoi Sanne, Jou kende wordt het een kei gezellige stage-tijd. Ik kijk heel erg uit naar jouw berichtjes vanuit Spanje. Heel veel liefs en kussen van mij

  • 04 Januari 2007 - 17:20

    Tante Ans:

    Veel succes, plezier en een goede raad van je oom en tante (uit ervaring): let op je spullen.

  • 05 Januari 2007 - 11:43

    Kim:

    hey lieverd :)
    Fijn dat je goed bent aangekomen en niet bent beroofd maar dat kan haast ook niet met zo'n heuptasje;)
    Succes vandaag met kennismaken ik denk aan je!!!
    Dikke kus kim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Backpacken door Zuid Amerika!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 98210

Voorgaande reizen:

02 Juli 2011 - 22 Juli 2011

India

25 September 2008 - 08 Maart 2009

Backpacken door Zuid Amerika

23 Oktober 2007 - 18 April 2008

Backpacken door Azië

11 Juli 2007 - 02 Augustus 2007

Vrijwilligerswerk Mongolë

04 Januari 2007 - 30 Juni 2007

Afstudeerstage Barcelona

Landen bezocht: