Eerste bericht uit Barca - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sanne Bongers - WaarBenJij.nu Eerste bericht uit Barca - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sanne Bongers - WaarBenJij.nu

Eerste bericht uit Barca

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sanne

05 Januari 2007 | Spanje, Barcelona

Wilde even snel laten weten dat ik er ben! Internet werkt helaas op het moment niet in het huis (wat ze jatten normaal haha) dus zit nu in een internetcafe, had een heel verhaal getypt maar usb stick kan er niet in, verhaal komt dus morgen als ik bij luuk (ja luuk?) even op inernet ga.
Huis is echt groot, mijn kamer iets kleiner maar dat is op zich niet zo erg. Alles is op loopafstand echt heel relaxed, metro ook en is maar 2 metrohaltes van mijn werk af. Alleen de barretejs in mijn straat zorgen ervoor dat ik tot 3 uur wakker lig, net oordopjes gekocht, hopelijk werken ze, anders ga ik een andere kamer zoeken, want ik trek het niet om zo slecht te slapen en dan elke dag (doordeeeks) van 9 tot 7 (met van 2 tot 4 siesta) te werken. Was even bij het werk langsgeweest, wordt erg leuk en leerzaam denk ik. Moet wel echt mijn Spaans gaan opvijzelen dus ga volgende week aan een cursus beginnen. Maandag ga ik contract tekenen en dinsdag beginnen. De mensen lijken erg aardig! Mogen hopelijk meer info van hier. Ik ga zo waarschijnlijk naar parade van 3 koningen kijken, dat is hier een groot gebeuren.
Adios Sanne

  • 05 Januari 2007 - 16:21

    Sanne Zelf:

    ow ja mijn spaanse nummer is 0034 650415312.

  • 05 Januari 2007 - 16:39

    Je Zusje:

    Heej San,
    Ik vond het jammer dat ik niet op internet kon! Was helaas aan het werken. Maar had een een smsje van 4 lang van mama gehad hoe het met jou ging!
    Ik hoop dat de oordopjes werken zodat je lekker slaapt!
    Ik hoop je snel weer te spreken (of te lezen of smsen!)
    Xxx je zusje (ik hou van jou)

  • 05 Januari 2007 - 16:48

    Mieke:

    Fijn dat je goed bent aangekomen!

    Maak er wat van meisje!

    Liefs Mieke

  • 05 Januari 2007 - 16:52

    Lotte:

    Dit is even voor iedereen...
    Als je ons Sanne wilt bellen kun je dat goedkoper door eerst 0900-0686 te draaien. Dan bel je voor 25 cpm!
    Xxx Lotte

  • 05 Januari 2007 - 17:46

    Nicole:

    klinkt goed sanne! behalve dan die lawaai....maar t heeft ook zn voordelen al die barretjes onder je, hoef je maar n klein stukje naar huis ;).
    Succes iig met je stage en de cursus. luukje kan je daar ook vast bij helpen!
    liefs, nicole

  • 05 Januari 2007 - 17:55

    Peet:

    fijn dat je er bent. dat wakker liggen moet je niet hebben neej, daar weet ik alles van haha.
    kan je dus nog ff lekker een weekend relaxen, geniet er maar van. parade van 3 koningen? kennen ze dat daar ook al, hier is dat wel pas op 6 januari maar ja, who cares?!
    meid, hopelijk krijg je een supertijd daar.
    heel veel groetjus en xx van mari en peet

  • 05 Januari 2007 - 18:21

    Jasper En Inge:

    Hoi Sis,

    Ik had al het een en ander van mama gehoord! Ik ben blij dat al je gedachtes in ieder geval niet waar zijn geweest (wat betreft je kamer)!!! Wel erg vervelend dat het zo luidrustig is, maar ik hoorde van mama dat je collega's je ook al wilde helpen met een andere woonruimte!
    Heel veel succes met je spaanse cursus en ik zie je rond de carnval :)
    Heel veel succes volgende week en geniet er nog even van (zeker als Luuk er is)
    We denken aan je...
    Liefs Jasper en Inge

  • 05 Januari 2007 - 19:54

    De Orsouws:

    Heej Sans,
    Fijn dat het goed gaat.
    Morgen vieren we Jannes verjaardag. Daarom zijn we vandaag wezen shoppen.
    We hebben een hele mooie kroonluchter gekocht in allerlei kleuren en kralen.
    (k)(k)kusjes xx Merle en Janne

  • 06 Januari 2007 - 08:38

    Betty:

    Hey sanne,

    Ik had je smsje ontvangen ja! :) Het is fijn dat je zo goed bent aangekomen, en hoop dat het geluidsoverlast toch mee zal vallen. Anders veel succes met het zoeken van een nieuwe kamer. Maar eerst lekker genieten dit weekend en erg veel plezier met luuk samen!! We mailen nog.

    Kus mij

  • 06 Januari 2007 - 10:20

    Willem En Monique:

    heej sanne, jammer van je internet, kom dadelijk maar ff bij mij langs. Ik zie je straks.
    groetjes Luuk en Monique

  • 06 Januari 2007 - 10:42

    Paul:

    Hey Sanne, hopen dat je oordopjes werken :D. Mooi dat je goed bent aangekomen en dat het werk leuk lijkt. Fijn weekend Liefs Paul

  • 07 Januari 2007 - 17:09

    Kim:

    hey babe,

    Dat geluidoverlast is echt balen zeg :((zacht uitgedrukt!) Hopelijk werken de oordopjes en anders ga je toch snel op zoek naar een andere kamer waarin je wel lekker kan dromen:)!

    Maak er wat van.. heb je al geoefend voor morgen?? (handtekening;))
    Dikke kus kim

  • 07 Januari 2007 - 19:18

    Marjolein:

    Geniet er lekker van, maak er een mooie tijd van. Veel succes met je cursus spaans. Ben benieuwt naar foto's van 3 koningen.

    Have fun :P

  • 08 Januari 2007 - 11:22

    Miep:

    He Chicka!
    heerlijk dat je nu weer weg bent, zeker de grootste wereldreiziger die ik ken in real life! gelukkig ben je op tjd terug voor mn verjaardag;).
    Geniet ervan! neem wat spaanse julio's mee terug!

    dikke kus miep

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Backpacken door Zuid Amerika!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 98216

Voorgaande reizen:

02 Juli 2011 - 22 Juli 2011

India

25 September 2008 - 08 Maart 2009

Backpacken door Zuid Amerika

23 Oktober 2007 - 18 April 2008

Backpacken door Azië

11 Juli 2007 - 02 Augustus 2007

Vrijwilligerswerk Mongolë

04 Januari 2007 - 30 Juni 2007

Afstudeerstage Barcelona

Landen bezocht: