Relaxen in Mallorca en de drukte met afstuderen - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sanne Bongers - WaarBenJij.nu Relaxen in Mallorca en de drukte met afstuderen - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sanne Bongers - WaarBenJij.nu

Relaxen in Mallorca en de drukte met afstuderen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sanne

25 April 2007 | Spanje, Barcelona

Daar zijn we weer met een update over het leven in het zonnige Barcelona. Twee weken geleden kwam Merel voor een weekje terug naar Barcelona, erg leuk om haar weer te zien en lekker bijgekletst. Die vrijdag kwam Nicole (ex roomy Aruba) ook een weekendje logeren, in mijn pauze snel Nicole naar mijn huisje gebracht en wat Barcelona boekjes gegeven om zichzelf nog even te vermaken (wat in een stad als Barcelona natuurlijk niet zo moeilijk is). ´s Avonds gingen we naar Nakupenda, want ik had Luuk beloofd om een keer mee Ajax te gaan kijken. Ik heb er eigenlijk niet veel van gezien, maar iedereen had zich iig goed vermaakt. Daarna hebben we nog met een paar mensen bij ons thuis gezeten en gingen we nog stappen bij de Choco. Zaterdag Juultje helpen verhuizen en daarna lekker op een terrasje gezeten en daarna met Nicole naar het stadspark: chillen en onze Azië reis van okt. t/m maart een beetje plannen. Daarna bij het Born plein nog lekker pizza gegeten en ´s avonds met mijn huisgenoten op stap naar de Razzmataz, erg gezellig en ook humor om twee zatte huisgenoten mee naar huis te krijgen.
Zondag lekker uitgeslapen en ´s middags met Nicole, Luuk en ouders naar Parc Güell en een terrasje gepakt in Gracia.
Maandag moest ik gewoon weer werken, maar zijn we ´s avonds wel een cocktail gaan drinken bij Princesa omdat het de laatste avond van Nicole was, die nacht vertrok ze (heel vroeg) weer terug naar NL.
Dinsdag was ik na het werk met Luuk en zijn ouders wezen uiteten bij La Flauta, erg lekker, ik kon alleen niet zo lang blijven, want het was Merel haar laatste avond. Samen met haar en Juul naar de Xampeneria om daar onder het genot van rose-cava onze Barca avonturen te bespreken.
Woensdag na het werk met Juul, Marieke en Tobias (allemaal Stein Group stagiaires) gezellig bij Marieke Borrito's gemaakt.
Vrijdag lekker vrij want Luuk en ik gingen naar Mallorca! Aangezien het ruim 25 graden was hadden we er allebei geen probleem mee om het strand van Palma in het vooruitzicht te hebben. Het was vooral heel relaxed, lekker niet veel gedaan en op het strand gelegen. Vrijdag nog wezen stappen met Roy (andere ex roomy Aruba) en vrienden van hem die daar nu voor school zitten. Zaterdag beetje cultureel gedaan en de kathedraal + museum + klooster bezocht en naar Arabische baden geweest. Dit laatste stelde niet veel voor, maar met een beetje creativiteit en een fototoestel vermaken Luuk en ik ons overal (ook op het vliegveld bijvoorbeeld). Zaterdagavond was er nog uitgebreid voor ons gekookt, dus het was echt heerlijk vakantiegevoel!
Vorige week had ik ook nog te horen gekregen dat ik in de zomer vrijwilligerswerk in Mongolië mag gaan doen (een zomerkamp voor weeskinderen), weer een super uitdaging dus!
Op het werk heb ik het best wel druk, ik krijg steeds meer verantwoordelijkheden en had een hele positieve evaluatie gehad deze week. Ik krijg steeds meer eigen taken, dus dat maakt het heel interessant. Op het moment ben ik heel hard aan het werken aan mijn afstudeeropdracht, want deze moet half mei ingeleverd worden. Even doorbijten dus en dan is daarna die stres in elk geval weg. Morgen komt Paul Tips hier naar toe, dus dat wordt wil een weekend vol leuke uitstapjes!
Beso Sanne

  • 25 April 2007 - 17:49

    Sandra:

    Hey Sanne!

    Succes nog ff! Ik kijk al uit naar de tijd na 16 mei :D Ik moet nog ff mijn scriptie afmaken, maar ben al ver! Mongolie leuk joh! Heb je geld over ofzo ;) Ik ga eerst ff meer geld verdienen en wil dan rond september naar Peru vrijwilligerswerk doen.

    Tot op de diploma uitreiking dan maar :D

    Liefs Sandra

  • 25 April 2007 - 21:56

    Je Zus:

    Hoi Sis,

    Even snel je foto's bekeken!!! Morgen lees ik je verhaal :)
    Waarschijnlijk weer veel meegemaakt ...

    Tot snel!

    Liefs Inge

  • 25 April 2007 - 22:21

    Kim:

    hey chica,

    weer leuk berichtje&foto's! Succes met school even doorbijten maar jouw kennende komt dat helemaal :)goed!
    Ik heb net late dienst gehad ga nu slapen en dan morgen nog maar 6 nachtjes.... ;)!!!

    x kim

  • 26 April 2007 - 06:22

    Je Zusje:

    Heej San.
    Nog een paar dagen en dan ben ik al bij jou:) Ik heb er echht zin in! Je krijgt dan ook uitgebreid verslag over mijn verjaardag.
    Leuk om dit allemaal te lezen nu!!
    En denk je wel aan jezelf?
    Xxx Je zusje

  • 27 April 2007 - 12:34

    Willem Uit BCN:

    Heej Sanne, weekend Mallorca was inderdaad erg geslaagd, Paul en ik zijn gisteren in een kroegje voetballen wezen kijken, erg leuk. ik zie je vanavond

  • 28 April 2007 - 10:34

    Betty:

    Hey sanne,
    Leuk verhaaltje, lekker kort deze keer!! :) Nog bedankt voor je kaartje!! Vind ik altijd leuk om te krijgen!! Hier verder alles goed, maar dat kan je wel allemaal lezen in de email die ik je gestuurd heb. :)
    veel plezier nog dit weekend.
    Liefs mij

  • 29 April 2007 - 09:41

    Arie:

    Hoi Sanne! De combinatie van je verhalen enje telfoongeprekken geven mij steeds een betere indruk van Sanne. Jouw avontuur in Barcelona is een goede invulling van je sociale belangstelling en ook jouw planning in Mongolie zal weer een extra dimensie brengen in jouw referentiekader. Soms vraag ik me af of al die verschillende indrukken het jou niet extra moeilijk maken om uiteindelijk een keuze te kunnen maken voor een definitieve richting in deze grote uitdagende wereld. Als ik dan ook weer zie hoe snel jij in deze nieuwe omgeving weer een vaste groep vrienden om je heen verzamelt waarmee jij je levenservaring uitwisselt moet het jou ook lukken om je toekomst pad solide en evenwichtig te kiezen. Ook je gesprekkenmet je moeder schijnen hierin ook nog een bepaalde bijdrage te leveren. Sanne ik vind het spannedn om dit op afstand te volgen en wens je veel plezier en voorspoed met je afronding vanje avontuur in Spanje. Groetjes Arie.

  • 29 April 2007 - 09:57

    Nicole:

    heej sanne! lekker joh mallorca!! en ook super leuk straks naar mongolie? maar we blijven niet bezig met afscheidscadeautjes he ;) haha. geniet er van!! liefs x nicole

  • 01 Mei 2007 - 17:41

    Alex Ex Bv:

    Jij hebt echt een relaxed leventje Sanne!!!

    Kom je ooit nog terug naar Aruba?

    xxx Alex

  • 01 Mei 2007 - 20:42

    Myrna BV:

    Hej,

    Heb je site gevonden hoor. Leuk te lezen dat je je weer zo goed vermaakt! Super gewoon! Lekker blijven reizen.

    Liefs

  • 02 Mei 2007 - 13:39

    Mama:

    na drie dagen continu werken bel ik je straks.kunnen we even bijkletsen.foto s zijn erg leuk. liefs van jouw trotse mama.kusjes bey.

  • 02 Mei 2007 - 20:43

    Guusje:

    Hey Hey,
    Paul zal ondertussen wel weer terug zijn. Ik hoor wel hoe ondeugend hij is geweest bij jou. Maar Mongolië......wat voor een taal spreken ze daar in vredesnaam???!!!?? Nou ja, ik weet zeker dat jij daar ook uitkomt. Ik mail van de week nog even. Houdoe... en heel veel knuffels van Guusje

  • 02 Mei 2007 - 21:13

    Ex Roomy Aruba 2:

    Heeey Chica!!
    Wat een hoop ex roomy's in het verhaal zeg en dan ook nog de helft van blue village die reageert! Vond het echt gezellig in het weekend! Barcelona is echt een heerlijke stad. Volgensmij is Azie ook wel heerlijk ;)! Als je terug bent gaan we er flink tegen aan met onze planning en voor je het weet zitten we al in Moscow!

    ciau bella!

  • 03 Mei 2007 - 16:18

    Dorian:

    heey sanne! tis alweer een tijdje geleden dat ik op je site ben geweest maar ben nu iig weer helemaal op de hoogte van jou en je superplannen!! veel succes met je afstudeeropdracht, wat je natuurlijk gaat lukken! ik zal je snel weer eens mailen, liefs dorian xxx

  • 06 Mei 2007 - 17:57

    Kim:

    ola lieffie,

    ik mis je... heb een supertijd gehad met jou! Veel leuke dingen gedaan! Lieverd succes met afstuderen en nog veel plezier met lotje en arjen!!

    Love ya!!

    xxx je chica

  • 09 Mei 2007 - 07:25

    Inge:

    Hoi Sis,

    Waar blijft dat nieuwe verhaal van je.... met al je acties met Kim, Lotte en Arjen???
    Foto's zijn natuurlijk ook welkom!!!

    Tot snel (nog 1 maandje):)

    Liefs Inge

  • 09 Mei 2007 - 13:30

    Je Zusje:

    Heej San,
    Ben nu nog geen dag terug en mis je alweer!! Ik vond het zooo fijn daar!!!
    Ik ben heel blij dat ik ben geweest!!
    Tot over 8 weekjes:)
    Xxx je zusje
    Hou van jou!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Backpacken door Zuid Amerika!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 98221

Voorgaande reizen:

02 Juli 2011 - 22 Juli 2011

India

25 September 2008 - 08 Maart 2009

Backpacken door Zuid Amerika

23 Oktober 2007 - 18 April 2008

Backpacken door Azië

11 Juli 2007 - 02 Augustus 2007

Vrijwilligerswerk Mongolë

04 Januari 2007 - 30 Juni 2007

Afstudeerstage Barcelona

Landen bezocht: