Morgen heeeeel vroeg is het weer zo ver - Reisverslag uit Dinther, Nederland van Sanne Bongers - WaarBenJij.nu Morgen heeeeel vroeg is het weer zo ver - Reisverslag uit Dinther, Nederland van Sanne Bongers - WaarBenJij.nu

Morgen heeeeel vroeg is het weer zo ver

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sanne

22 Oktober 2007 | Nederland, Dinther

Nog even een kort intro berichtje voor ik weer vertrek. Over 24 uur zit ik in het mooie Sint Petersburg vanwaar Nicole en ik onze lang verwachte Rusland & Azië reis gaan maken!
We vertrekken vannacht rond 3 uur richting Keulen, daar vertrekt ons vliegtuig om 6.45 uur naar St. Petersburg. Hier zullen wij ten minste 3 nachten blijven en in de loop van de week zullen we met de nacht trein naar Moskou vertrekken. Daarna waarschijnlijk via Omsk en Tomsk richting Irkoets om een rondje Baikalmeer te doen.
22 November verlaten we Rusland weer om Mongolië in te gaan, hier gaan we Amaraa (mede vrijwilligster deze zomer) in the country side gaan bezoeken, om vervolgens naar Ulaanbaatar te gaan waar we onder andere een bezoekje aan het weeshuis gaan brengen om daar nieuwe schoenen voor ze te kopen. Ook willen we de Gobi dessert nog door trekken (al zal het dan misschien meer een sneeuw dessert zijn).
Waarschijnlijk halverwerge december gaan we naar China, eerst Bejing/ Peking met een bezoekje aan de befaamde muur. Vervolgens gaan we naar Xian alwaar het stenen super leger zich bevind. Rond de (Europese) feestdagen willen we ons richting Shanghai verplaatsen en daarna zakken we naar Hongkong. Tenslotte zakken we nog verder in China zodat we ons daarna richting Vietnam, Laos, Cambodja en Thailand (duiken!) kunnen begeven.
Kijk af een toe op de site als je tijd en zin hebt en laat dan gerust een berichtje achter. Ik zal proberen om er ook regelmatig foto's bij te plaatsen, om jullie een beeld te geven (niet om jaloezie te wekken hoor).
Kus Sanne

• 22 Oktober 2007 - 11:28

Betty:

Hey meisje,
    1000 veel plezier gewenst op jou grote reis. :) Doe voorzichtig en geniet ervan!!
    Liefs en dikke knuffel
    Mij

• 22 Oktober 2007 - 12:08

Marly:

hey san..
    hele fijne reis!! veel plezier en de groetjes aan nicole!!
    kusje..

• 22 Oktober 2007 - 12:42

Tia Maria, Tio Carli:

Hoi Sanne,
    Hele fijne reis en een hele fijne tijd wensen wij jou toe.
    Groetjes

• 22 Oktober 2007 - 13:30

Tante Ans:

Hoi Sanne,
    Ook nu weer veel succes, plezier en alles wat je nog meer wilt, toegewenst.
    We zullen weer regelmatig van je berichten smullen!
    Het allerbeste.

• 22 Oktober 2007 - 15:23

Dorian:

een hele goeie reis toegewenst Sanne, ben nu al benieuwd naar jullie avonturen. ik ga ze zeker volgen xxx dorian

• 22 Oktober 2007 - 16:54

Hv:

heel veel pluzier. en tot over teveel maanden!!! gr x hv

• 22 Oktober 2007 - 18:50

VV:

Veel plezier sanne maar dat zal wel lukken denk ik. En maak aub wat mooie foto`s van de chineese muur en van het terracotta leger van keizer Qin voor me:).

greetz vV

• 23 Oktober 2007 - 07:34

Sven:

SUPER!!! geniet ervan...
    gr. een jaloerse neef

• 23 Oktober 2007 - 13:57

Marian En Harry:

Hallo meisje,
    Heel veel plezier tijdens jullie "vakantie". Flauw he!
    Pas goed op elkaar en we volgen jullie verhalen op de voet.
    Liefs uit Boxmeer

• 23 Oktober 2007 - 16:58

Robèr:

Hoi Sanne,
    via onze Betty zijn we de afgelopen weken op de hoogte van jouw voorbereidingen gebleven. Namens de salarisadministratie Sligro Food Group Nederland heeeeeel veeeel plezier. Take care en wie weet tot in het volgende jaar. "Vakantiewerk" (na)zomer 2008 wellicht....

• 25 Oktober 2007 - 12:31

Luuk Willems:

Heej sanne,

ik hoop dat alles nog bevalt zo de eerst tijd, ik wens je nog heel veel plezier en geniet ervan, ben jaloers.

kus Willem

• 28 Oktober 2007 - 13:47

Kim:

Hey lieverd,

Goede reis!! Ik denk aan je!! Pas goed op jezelf ( en natuurlijk op nicole!)

Kus