Update - Reisverslag uit Mendoza, Argentinië van Sanne Bongers - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Mendoza, Argentinië van Sanne Bongers - WaarBenJij.nu

Update

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sanne

06 November 2008 | Argentinië, Mendoza

Even een kleine update.

Mijn tas is helaas nog niet terug gevonden, ik denk ook niet dat dit gaat gebeuren.

Maandag zijn we terug naar de politie gegaan om de ambassade te bellen. Er bleek een consulaat in Mendoza te zijn, dus hoeven we niet terug naar Buenos Aires. Maar tegenwoordig hebben we die strenge regels voor de pasfoto´s... En er is maar 1 man in Mendoza die die foto´s kan maken. Als alles meezat had ik vrijdag een nieuw paspoort... Maar helaas had deze Carlos pas dinsdag middag om 6 uur tijd voor me.. heel balen dus! Nu kunnen we morgen pas naar het consulaat om het papier werk te regelen om een noodpaspoort aan te vragen..

We hebben dus besloten dat we morgenavond voor een paar dagen naar Cordoba gaan en dan komen we begin volgende week weer terug hier om mijn paspoort op te halen.

Mama en Arie regelen vanuit Nederland nieuwe bankpasjes, dus ook dat komt goed. Een camera koop ik binnenkort, hier in Argentinië zijn ze twee keer zo duur, dus nog even wachten.

Wel al een nieuwe tas en andere kleine dingen, dus komt langzaam weer goed.

Maandag kwamen we ook nog Jeroen tegen op het bureau, een Nederlander die ook in het WH internet en games van zijn tas is beroofd.. We denken nu eigenlijk dat het internetcafe misschien wel samenwerkt met de tasdieven.. Want daar hadden ze camera´s die toen toevallig net ook even niet werkten!

We zijn dus maar gezellig wat gaan eten en drinken op onze gestolen tassen, je moet er toch maar het beste van maken :)

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes! Kus

• 05 November 2008 - 06:51

Je Zus:

Hoi Sis,

Gelukkig komt het zo langzaam goed! Hopelijk kun je toch nog genieten van deze mooie ervaringen!

Doe je de gr aan marly?

Liefs Ing

• 05 November 2008 - 07:17

Je Zusje:

Heej zus.

Ik had van mama natuurlijk al heel wat gehoord, maar fijn dat het allemaal goed komt:D
    Blijf lekker genieten!!

Liefs xx je zusje

• 05 November 2008 - 13:28

Elly:

Ha sanne, jeetje wat lees ik nou! echt super balen zeg.. Hoop voor je dat het snel goed komt. Toch heel veel plezier nu in argentinie, gelukkig kun je heel levendig vertellen en je herinneringen zijn toch mooier dan foto's!

gr elly

• 05 November 2008 - 14:20

Daisy:

Hey san,

Alles goed zeggen ze. zo zie je maar weer. Maar toch is het fijner om te zeggen: "alles is goed". Ben in ieder geval blij om te horen dat je je er vakantie niet door laat verpesten. Heel veel plezier nog!

Dikke kus

• 05 November 2008 - 15:45

Tante Ans:

Fijn dat je nog positief kunt blijven ondanks al die narigheid. Je moet maar denken; weer een ervaring rijker. Hier word je groot van ??!! Maar weer proberen te genieten.

• 05 November 2008 - 16:06

Mieke:

Pff toch best spannend..
    Nou ja gelukkig ben je positief ingesteld he.. En tja jij weet ook altijd een reden te verzinnen om ergens op te drinken of eten ;)..
    Maar gelukkig gaat het toch goedkomen en is overal wel een oplossing voor!
    Hopelijk is het een beetje vlot geregeld allemaal!

Dikke kus Mieke

• 05 November 2008 - 17:39

Betty:

Hey meis,

Balen dat je je paspoort pas zo laat kan regelen, maar uiteindelijk komt het allemaal wel weer goed. Lijkt me wel vreemd iid om echt helemaal niets meer te hebben, dus wel fijn dat je iig nu weer een tas heb met een paar spulletjes!
    Nog bedankt voor je lieve mailtje! We denken iig goed aan elkaar! :)

Spreek je snel weer.

Liefs en knuffel mij

• 05 November 2008 - 18:10

Gaby & Gerrit:

Wij dachten al zoiets!!! Het Internet café is misschien wel niet zo netjes geweest...

Groetjes Grote en kleine G!!!

XXX

• 06 November 2008 - 17:37

Willeke:

Heej Sanne,

Goed om te horen dat je langzaam weer wat spulletjes aan het verzamelen bent. Hopelijk kunnen jullie snel weer verder reizen!

Fijn dat je nog een lotgenoot hebt kunnen vinden zodat je er samen wat op kon drinken :P.

Liefs Willeke