Tweede berichtje - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sanne Bongers - WaarBenJij.nu Tweede berichtje - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sanne Bongers - WaarBenJij.nu

Tweede berichtje

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sanne

08 Januari 2007 | Spanje, Barcelona

Hallo iedereen,
Even een kort berichtje vanaf mijn werk. Eigenlijk zou ik vandaag alleen contract komen tekenen, maar dat werd meteen door school terug gefaxt, dus kon ik meteen vandaag ipv morgen beginnen. Over een half uur begint mijn siesta, dus dan kan ik even een school gaan zoeken waar ik een taalcursus kan gaan volgen. Er zitten er een paar in de buurt van mijn werk, dus dat zou wel handig zijn, want dan kan ik tijdesn mijn siesta (van twee uur) lessen kunnen volgen, als ze die in elk geval ´s middags geven, dan heb ik ´s avonds mooi vrij na het werk, en is mijn siesta tijd ook meteen opgevuld.
De oordopjes helpen trouwens dus ik blijf mooi in mijn ideale huisje wonen, heel misschien komt er morgen een jongen bij (als je nieuw aankomt laten ze alle beschikbare kamers zien en bij ons zijn er dus nog twee beschikbaar). Het huis is echt super relaxed, echt zo dichtbij overal. Ik heb gister ook een metrokaart voor 3 maanden gekocht, ik kan nu overal in het centrum van Barca onbeperkt met de bus, metro en de trein!
Vrijdagavond was ik dus naar de drie koningen geweest samen met Roger, we waren een beetje laat en zijn dus met de metro naar het paleis gegaan, waar de grand final was. Foto´s volgen deze week, echt mooie wagens en ze deelde echt mega veel snoep uit, die kinderen allemaal graaien naar al dat snoep. Daarna met Roger bij een tapas restaurant wezen eten.
Zaterdag had ik luuk van het vliegveld gehaald, even elkaar onze kamers laten zien en toen bij een restaurantje gaan eten, toen beetje door de stad lopen en nog even in een barretje wat gedronken.
Zondag was ik met Roger bij de haven, het strand en de olympische haven wezen rondlopen, lekker weer! En kwamen we de Baja Beach Club tegen, daar zullen we zeker een keer gaan stappen!
Nu dus mijn eerste werkdag, vanavond even proberen mijn werkplan af te maken (of morgen) en dan vind school alles hopelijk goed (anders kan ik weer naar huis komen). Ik heb vandaag met Maud (mijn manager) mijn opdracht besproken en ik denk dat school dat wel goedkeurt, dus dan mag ik gewoon blijven haha. Na mijn werk, of zometeen nog even een klein electrisch kacheltje kopen, want cv kennen ze hier niet echt, dus beetje koud thuis. Het is hier op zich best lekker weer, maar de huizen in mijn straat zijn allemaal 6 hoog ofzo en smalle straatjes, dus weinig zonlicht op mijn eerste etage. Nou het bevalt hier dus allemaal goed, ik probeer zsm foto´s online te zetten.
Bedankt voor jullie berichtjes enzo! Mijn Spaanse nummer is 0034 650415312 en ik kan daar ook smsjes op ontvangen.
Liefs Sanne

  • 08 Januari 2007 - 12:45

    Je Zusje:

    hej sis,
    Fijn dat het toch goed gaat en dat je nu goed kan slapen.
    Je doet al een hoop leuke dingen zie ik!
    Ik heb je gisterennog gesproken dat was wel gezellig:)
    Heel veel succes morgen met je eerste stagedag!
    Dikke kus je zusje

  • 08 Januari 2007 - 12:53

    Betty:

    Hey sanne,
    Echt relaxed dat je oordoppen werken!! Nu kan ik dus mijn eerste kaartje op de post doen, omdat je daar mooi blijft wonen!! :) En je hebt al een maatje gevonden waarmee je alle leuke dingen doet!! Leuk hoor!! Ben wel heeeel erg benieuwd naar foto's!!
    Een schoolvriendin van mij begint in februari ook met haar afstuderen in Barcelona. Ik heb haar jou email adres gegeven, zodat ze jou kan mailen, want ze had wel een aantal vragen. Over woning zoeken en zo.
    Nou, iig veel succes met je werk, en het zoeken van een cursus.
    We mailen!! :)

    Dikke kus mij

  • 08 Januari 2007 - 12:55

    Nancy:

    Fijn dat alles goed gaat,ik ben al helemaal op de hoogte.
    Janne had een leuke verjaardag. s'Avonds jouw zussen en vrijers geweest, gingen pas om half twee naar huis. Merle moest de volgende dag al om half 10 tennissen, de finale.
    Gewonnen.

    Groeten van ons en bedankt voor je mailtje

  • 08 Januari 2007 - 13:29

    Sandra:

    Hey Sanne!

    Wat tof joh dat het toch gelukt is om naar het buitenland te gaan! Ben je straks nog een ervaring rijker! Klinkt allemaal erg gezellig daarzo! Ik moet vandaag aan mijn scriptie beginnen, maar heb er maar weinig zin in... Ben echt jaloers op je!!! Wanneer ik mijn diploma haal, ga ik meteen weg uit dit shit Nederland!!! Ik wens je een mooie tijd toe in Espana! En ik blijf je verhaaltjes volgen!

    Liefs Sandra

  • 08 Januari 2007 - 13:48

    Daisy:

    Het meisje,
    Weet je wat siesta betekend?? ;-) maar dat zijn wij nederlanders he, geen rust in hun kont. Maar slim van je dat je probeert omdat gat op te vullen. Heel veel succes met werken.
    Liefs Daisy

  • 08 Januari 2007 - 13:59

    Renee:

    Hallo Sanne, zo te zien wen jij snel ergens. Leuk daarover te lezen. Ik weet dat jij je pagina goed bijhoudt en zo hoor ik ook nog eens wat over onze Luuk. Ga maar flink aan de slag met het spaans en samen lekker sporten.
    groetjes en succes
    Renee

  • 08 Januari 2007 - 16:18

    Janne:

    haai Sanne,
    Ik ben weer naar school
    geweest.Heel saai maar toch leuk om mijn vrienden weer te zien

    xxx-jes janne

  • 08 Januari 2007 - 17:36

    Nicole:

    heej sanne,
    klinkt goed allemaal joh! zeker dat je overal zo dichtbij zit!
    heel veel succes met je stage en doe luukje maar de groeten ;)
    liefs, Nicole

  • 09 Januari 2007 - 11:08

    SVen:

    helloooo,
    Klinkt allemaal prima daar!! Lees dit allemaal wel met jaloerse gevoelens, want ik wil ook weer weg!!
    geniet er van.
    Have fun
    xx Neef(je)

  • 09 Januari 2007 - 11:43

    Inge En Jasper:

    Ola chica,
    Leuk om weer je nieuwe verhaal te lezen en eindelijk foto's te zien!!! Als ik in h-d ben bel ik je weer even.. was gezellig de vorige keer. Lieverd veel plezier en succes met je cursus en stage.
    Liefs Inge en Jasper

  • 09 Januari 2007 - 13:42

    Mieke:

    Hai Meis,

    Leuk om te lezen dat het je bevalt en dat je weer van alles te doen hebt. Fijn dat Luuk er ook is, dat is wel zeker zo gezellig voor je! Maar jij hebt waarschijnlijk toch zo een berg vrienden daar ;). Erg leuk zijn ook de foto's die je op je site hebt gezet. Dan krijg ik toch een betere indruk van wat je allemaal doet daar.. Maar ziet er weer gezellig uit. Fijn trouwens dat je een kacheltje krijgt, is toch erg handig. Je zou ook nog een leuke jongen kunnen zoeken die jou op wil warmen haha ;).. Nee geintje, doe het maar gewoon met je kacheltje.. Ik stuur snel een kaartje, dan kan je je kamer nog verder versieren.. Bevalt de stage ook, tenminste de eerste indruk dan in elk geval? Ik wens je alvast veel succes met je talencursus, wel ideaal trouwens dat het in je lunchpauze kan.. Heb je 's avonds meer tijd om leuke dingen te doen. Nou meis zet hem op he.. Zorg dat je je diploma gaat halen, maar dat gaat helemaal goed komen. Ik heb wel zin in een feestje ;)!


    Doei doei,

    Liefs Mieke

  • 09 Januari 2007 - 16:19

    Nicole:

    leuke foto's sanne! en je kamer ziet er best goed uit, best ruim :)

  • 09 Januari 2007 - 19:18

    Tippie:

    Hey lieverd,
    mooi te horen dat alles op zijn pootjes terecht gekomen is. Hoef je je mooi over je stage en woonruimte geen zorgen meer te maken, kun je lekker gaan genieten (en werken natuurlijk ;)). Veel succes en tot horens

  • 09 Januari 2007 - 21:29

    Corine:

    Het klinkt allemaal weer erg leuk en als een groot avontuur. Geniet ervan.
    Brassa

  • 10 Januari 2007 - 06:07

    Kim:

    hey lieffie,

    ik ben nu op het werk wilde even snel een berichtje achterlaten, ik heb helaas geen tijd om je stukje te lezen en foto's te kijken! Thuis dus slecht bereik met internet erg balen! Wil jer mij je adres mailen? Want zonder adres geen fanmail haha:)!

    Succes daar lieverd ik denk aan je!

    Kus kim

  • 10 Januari 2007 - 09:31

    VV:

    He Sanne,

    Mooi dat je nu wel een beetje kan slapen. Zo te horen komt dat daar wel goed met u:D. Houd Willem wel een beetje in de gaten en zeg dat die net zoveel moet posten als u.

    grz vV

  • 10 Januari 2007 - 15:29

    Jos:

    Hey!
    Ook eindelijk de weg gevonden naar je siteje maar echt leuk om te lezen dat het allemaal zo lekker loopt. Hopen dat het zo ook de komende tijd gaat! iig nog veel succes!

    knuf

    ps zijn 't mooie oordoppen?:P

  • 10 Januari 2007 - 18:50

    Orsouws:

    aheej

    Mooie foto's.
    Janne is vandaag wezen happen voor haar beugel.
    Lot en flippo zijn hier oppassen. Groeten

  • 10 Januari 2007 - 20:51

    Monique:

    Heej Sanne, leuke foto's, vooral die van die vuurmanne. Je kamertje ziet er best netjes uit!Veel succes met stagelopen!kus Monique

  • 11 Januari 2007 - 12:33

    Betty:

    Gefeliciteerd met de goedkeuring van je stage!!!
    Nu zorgen dat je het haalt!! :)

    -xxx-

  • 12 Januari 2007 - 08:32

    Kim:

    hey lieffie,

    Gefelciteerd met de officiele goedkeuring! Maar ze zijn natuurlijk gek als ze je daar niet laten werken :)!!!

    Love ya xxx kim

  • 12 Januari 2007 - 10:59

    Elke:

    he meis,
    echt superleuk om te horen dat het allemaal goed gaat en dat je 't naar je zin heb. en je zit idd op een relaxte plaats in de stad, dat wordt dus flink shoppen en feeste als je vrij hebt!?
    hier bij mij verder alles rustig. het meest spannende (oud en nieuw) daar was je nog bij. was wel gezellig, zatte aap, haha!
    maar ik mag zo lekker aant werk in het stormy holland. niet normaal, gister de wind 110 km/uur, waaide bijna van 't station, haha...
    nou, succes met werken en je taalcursus en ik lees je avonturen wel weer!
    liefs elke

  • 13 Januari 2007 - 16:21

    Janne:

    haai alles goed daar bij ons wel. merle krijgt een nieuwe fiets voor haar vejaardag 21-2-2007 een blauwe oma's fiets van oma sjaan. ik heb dezlfde in het groen geel. en ik heb vanogtend ge voetbalt dik verloren en merle ver gewone. we gaan vanavond naar de soos het thema is tropical.super leuk.

    xxx janne ook van merle

  • 13 Januari 2007 - 16:24

    Janne:

    en er komen ook nog 2 vriendinnen van merle logeren en dan gaan we een film kijken wordt leuk doei

    xxx janne

  • 13 Januari 2007 - 19:38

    Loes(lucius):

    He sanne,

    Fijn dat je het allemaal goed maakt daar. 23 februari komen we jullie kant op en ik moet zeggen heb er nu al zin in. Geniet er nog van en succes met je spaans leren aldaar,

    Loes

  • 14 Januari 2007 - 10:12

    Janne:

    heey sanne alles goed met mij wel. gisteren ben ik naar de soos geweest en toen heb ik verkeering gevraagt aan rick een jonge uit mijn klas. en hij zij ja en we hadde gesloowd! da waas super gaaf! en nu hebben we verkeering

    xjes janne

  • 14 Januari 2007 - 14:13

    Madelon:

    Hey Sanne,
    Leuk om te lezen op de site dat je het zo naar je zin hebt! Klinkt echt gaaf allemaal! Het huis waar je woont ziet er mooi uit. Hoe zijn de eerste dagen op je stage bevallen? Super veel plezier nog daar in Barcelona, maar dat zal wel lukken denk ik.

    Liefs Madelon

  • 14 Januari 2007 - 16:35

    Arie Ketelaars:

    Hoi Sanne, klinkt goed, leuke foto's, leuke jongens??

    Geniet ervan, dinsdag gaan MJ en ik naar Java.

    groetjes

    arie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Backpacken door Zuid Amerika!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 98211

Voorgaande reizen:

02 Juli 2011 - 22 Juli 2011

India

25 September 2008 - 08 Maart 2009

Backpacken door Zuid Amerika

23 Oktober 2007 - 18 April 2008

Backpacken door Azië

11 Juli 2007 - 02 Augustus 2007

Vrijwilligerswerk Mongolë

04 Januari 2007 - 30 Juni 2007

Afstudeerstage Barcelona

Landen bezocht: